Wij verzenden binnen twee werkdagen of sneller nadat wij uw bestelling hebben ontvangen. Bestellingen worden van dinsdag tot vrijdag door de transportbedrijven in onze winkel afgehaald.

Verzending in Nederland is meestal binnen 1 werkdag. Binnen Europa duren de meeste leveringen twee dagen. In het VK en Noord-Amerika duurt de verzending vier tot zeven dagen. Af en toe zijn er douanecontroles die de verzending ietwat kunnen vertragen.

Ja, dat is het zeker. Wij verpakken jouw nieuwe instrument zorgvuldig en met het juiste verpakkingsmateriaal. Wij werken met professionele transportbedrijven en verzekeren onze zendingen. Zo kun je zeker zijn van een veilige reis voor je nieuwe gitaar.

Wij verzenden wereldwijd. De meeste bestemmingen kunnen worden geselecteerd tijdens het afrekenen. Als jouw bestemming niet beschikbaar is, e-mail of bel ons en wij zullen ervoor zorgen dat jouw bestemming zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

Wij verkopen voornamelijk buizenversterkers. Deze zijn vrij zwaar en onhandig om veilig in te pakken. Als je een versterker bij ons wilt kopen, neem dan contact met ons op, en dan komen we er wel uit.

Binnen Nederland verzorgt DPD of PostNL onze verzendingen. In continentaal Europa verzorgt DPD onze verzendingen. In het VK en Noord-Amerika verzorgt DHL of TNT onze verzendingen.

Op onze website kun je betalen met de volgende betaalmethoden:

  • Kredietkaart
  • Ideal
  • Apple Pay
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
  • Belfius Direct Net
  • EPS
  • Giropay
  • KBC/CBC Betaling
  • Ban Contact
  • Sofort Banking

Nee, wij bieden geen kredietplannen aan. Wij zijn gitaristen, geen bankiers. We weten iets van muziek en gitaren. De financiële zaken laten we aan de geldmensen over!

Ja, we hebben een retourbeleid. Je hebt de mogelijkheid om je online gekochte product binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar onze winkel. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op onze pagina ‘verzending, online retourneren, garantie’.

Voor artikelen gekocht in onze winkel in Alphen aan den Rijn geldt bovenstaand retourbeleid niet. Als jeu niet helemaal tevreden bent met het product, zullen wij er binnen onze mogelijkheden en binnen de voorwaarden van de garantie alles aan doen om een tevreden klant te maken. Meestal slagen we in die missie. Retourzendingen en terugbetalingen zijn ter beoordeling van ons en worden geenszins gegarandeerd.

Je kunt het product in drie eenvoudige stappen terugsturen.

  1. Laat ons zo snel mogelijk weten dat je het product wilt retourneren. Hoewel het niet nodig is een reden op te geven voor de terugzending, zouden wij je zeer dankbaar zijn als je er een zou kunnen opgeven. Misschien kunnen we er iets van leren?
  2. Zorg ervoor dat je het product in de originele verpakking verpakt. Zorg ervoor dat alle beschermhoezen, labels, COA en handleidingen aanwezig zijn. Gebruik de doos waarin je het product hebt ontvangen om het terug te sturen.
  3. Kies een verzendbedrijf en zorg ervoor dat je het product verzekerd naar ons terugstuurt, aangezien je verantwoordelijk bent voor de terugzending. Het retouradres is als volgt. Kauffmann’s Guitar Store, Euromarkt 12, 2408BL, Alphen aan den Rijn, Nederland.

Nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen, zullen wij het product inspecteren. Als het product door de inspectie komt, krijg je jouw geld terug. De terugbetaling kan tot twee werkdagen in beslag nemen.

We willen er zeker van zijn dat je de juiste gitaar kiest. Natuurlijk is er niets beter dan zelf gitaar spelen. Maar voor veel gitaristen is het niet praktisch om naar onze winkel te komen. Daarom is een online demo het op één na beste. Wanneer u een online demo boekt, zullen wij een video gesprek opzetten via Facetime of WhatsApp. Het gesprek duurt ongeveer 15-30 minuten. Wij laten je de gitaar zien, bespelen hem voor je en leggen de functies van het instrument uit. Het belangrijkste is dat we kunnen bespreken waar je naar op zoek bent en hoe deze specifieke gitaar binnen jouw zoektocht past. Wij zullen proberen al jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Wij willen dat je een weloverwogen beslissing neemt, want dat is ook in ons belang. Een tevreden klant is een terugkerende klant, denken wij. Daarnaast willen we liever geen gitaren heen en weer sturen. Dat is namelijk niet goed voor de gitaar, het milieu en onze portemonnee.

Ja, omdat we je willen helpen een weloverwogen beslissing te nemen. Het is gratis en er is geen verplichting om de gitaar daarna te kopen. Je kunt gewoon nota nemen van de informatie, erover nadenken en dan beslissen.

Ja, als je liever een korte video van de gitaar ontvangt, dan is dat ook mogelijk.

Wanneer je bij ons een nieuw product koopt, heb je recht op twee jaar garantie (zoals vermeld in de Europese richtlijn “Koop & Garantie”). Van het/de product(en) dat/die u bij ons koopt, wordt dan ook verwacht dat zij bij normaal gebruik gedurende twee jaar vrij zijn van storingen.

Cosmetische schade aan instrumenten, ook wel speelslijtage genoemd, die ontstaat na ontvangst van het instrument valt niet onder de garantie. Schade aan instrumenten wordt alleen gedekt indien deze, ondanks zorgvuldig onderhoud van de betrokken instrumenten, ontstaat als gevolg van ondeugdelijke fabricage.

Alle gebruikte gitaren hebben een garantie van zes maanden, ook als de fabrieksgarantie verlopen is. De garantie dekt de functionaliteit van het instrument. Cosmetische defecten worden niet gedekt door de garantie.

Voor gebruikte pedalen en versterkers geldt de garantie zolang de garantie van de fabrikant geldig is. Wij bieden geen extra garantie op deze producten. Je kunt ervan uitgaan dat het product is, zoals beschreven in onze productbeschrijving en volledig functioneel is, tenzij anders vermeld.

Ja, die zijn er. Er is geen terugname- en omruilbeleid of garantie op alle artikelen die gevoelig zijn voor kwaliteitsverlies bij gebruik (buizen, snaren, schoonmaakmiddelen, oordopjes, koptelefoons, harmonica’s). Voor alle tweedehands producten bieden wij een garantieperiode van zes maanden, met uitzondering van tweedehands buizenversterkers. Deze worden verkocht ‘zoals ze zijn’, wat betekent dat we er geen garantie op kunnen geven.

Wij behouden ons altijd het recht voor om een defect of storing binnen de garantieperiode te repareren, alvorens te overwegen het defecte product om te ruilen.

Ja, die hebben we. Wij hebben drie professionele gitaarbouwers die alle soorten reparaties uitvoeren, van het opnieuw bespannen van je gitaar tot complete revisies en modificaties.

Bijna alles wat er aan een gitaar gedaan moet worden, doen we.

  • String & bling, het schoonmaken en opnieuw bespannen van je gitaar.
  • Wij bieden een complete set-up, nieuwe snaren, hals- en brugafstelling, pick-upafstelling en een elektronische check.
  • Daarnaast bieden wij fret leveling, alles van het opnieuw aandraaien van de frets tot een complete fret balanceerklus.
  • Ook kun je bij ons terecht voor een re-fret, nieuwe frets op de gitaar, inclusief een nieuwe topkam en complete afstelling.
  • Verder kun je bij ons terecht voor het overspuiten van je gitaar. Hij krijgt een nieuwe nitro-finish.
  • Ten slotte kun je bij ons terecht voor modificaties, nieuwe pick-ups, nieuwe elektronica, een betere tremolo en al het andere wat je maar kunt bedenken.

Een exacte tijd is moeilijk te bepalen, maar voor standaard bestellingen duurt het meestal één tot twee weken. We behandelen de bestellingen in de volgorde waarin we ze ontvangen, en soms is er gewoon te veel aan de hand.

Neem contact met ons op

Laat het ons weten als we je ergens mee kunnen helpen!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.